Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Reklamowe gadżety – czemu warto je wręczać

Większość firm prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność rozmaitych metod naprawdę jest duża. Jednak z nich to dawanie swoim klientom różnych reklamowych gadżetów. Takie praktyki cieszą się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców mają po prostu dużą skuteczność. I nie będzie tu chodzić o przełożenie w bezpośredni sposób na wyniki sprzedaży, bowiem gadżety reklamowe przeważnie wprost nie dają tego. Dużo istotniejsze jest budowanie widoczności marki pośród konkurentów czy też większa lojalność klientów.

Wszyscy lubimy otrzymywać prezenty, i sporo osób czuje się z tego powodu w jakiś sposób zobowiązanych, zjawisko to jest znane powszechnie w psychologii. W ten sposób za pomocą zwykłego pendriva czy kubka, trafiającego w ręce odpowiednich ludzi, da się zdobyć lub utrzymać zamówienia o znacznie większej wartości. Tego typu gadżety reklamowe dla firm, jeżeli mają na sobie firmowe logo, na trwałe się pojawiają u niejednej osoby. Szczególnie jeśli są użyteczne i praktyczne, to po prostu klienci chętnie z nich korzystają, a przy tym bez przerwy obcują z daną marką.

A to naprawdę przekłada się bardzo mocno na poziom lojalności przy kolejnych zakupach. Dużą rolę odgrywa również konkurencja. Jeżeli wszystkie firmy z branży przy najróżniejszych okazjach rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce pozostać w tyle należy to samo robić. W przeciwnym wypadku zostanie się zapamiętanym jak ktoś, kto nie dba o klientów i nawet im nie chce symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Możesz także polubić...

1 Odpowiedź

  1. Maciej pisze:

    Masz do przetłumaczenia ważny dokument? W takim razie koniecznie musisz skorzystać z oferty od tłumacz Poznań. On się zajmie tłumaczeniem twoich dokumentów. Sprawdź pełną ofertę na stronie internetowej.

Dodaj komentarz